هشدار! این 3 اشتباه را در خرید فالوور اینستاگرام مرتکب نشوید!

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی، فرصتی عالی برای کسب‌وکارها و افراد برای دیده شدن و رشد ارائه می‌دهد. با این حال، رقابت در اینستاگرام بسیار بالا است و جذب فالوور واقعی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

خرید فالوور راه حلی سریع برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگان شما است، اما اگر به درستی انجام نشود، می‌تواند خطراتی هم به همراه داشته باشد. در این مقاله، به 3 اشتباه رایج که افراد در هنگام خرید فالوور مرتکب می‌شوند، اشاره می‌کنیم:

1) خرید فالوور از مرجع نامعتبر:

همانطور که میدانید خرید هر محصولی را نمی توان از هر سایتی انجام داد، چرا که تضمینی برای امنیت اطلاعات پرداخت و ارائه ی خدمات در برابر پرداخت پول وجود نداره از طرفی هم برخی مراجع ارائه دهنده ی این نوع خدمات، ممکن است از شما درخواست دسترسی به اطلاعات حساب شخصی اینستاگرامتان را بخواهند و این موضوع ممکن شما را دچار یک مشکل جدی کند! از طرفی کیفیت فالوور هایی که هر سایت به فروش میرساند هم متفاوت هستند و بایستی به دنبال وب سایتی بگردید که علاوه بر سود شخصی خود به منفعت مشتری هم فکر کند و به نسبت قیمت فالوور های باکیفیت تری ارائه دهد! از طرفی بسیاری از سایت‌ها و مراجع فالوورهای جعلی و غیرفعال ارائه می‌دهند که هیچ سودی برای شما نخواهند داشت و صرفا عدد فالوور های شما را بیشتر می کنند.

برای جلوگیری از این مشکلات، به دنبال سایت‌های معتبر مانند سایت خرید فالوور ایرانی باشید که در کنار ارائه ی سرویس های خرید فالوور ارزان، فالوورهای واقعی و فعال هم ارائه می‌دهند.

2) انتخاب سرویس های ارزان قیمت و بی کیفیت:

اکثر کاربران برای اینکه در هزینه های خود صرفه جویی کنند و نسبت به بودجه ی خود تعداد فالوور های بیشتری دریافت کنند اقدام به خرید فالوور های ارزان میکنند که همین موضوع سبب بروز مشکلات فراوانی برای پیج آنها می شود.

بعد از خرید این نوع فالوور ها شخص از جهات زیادی دچار مشکل می شود؛ چرا که معمولا هر چقدر قیمت سرویس های خرید فالوور ارازان باشد، شباهت آنها به فالوور های واقعی کمتر و کمتر می شود، به این شکل که این پیج ها پست های اینستاگرامی ندارند، پروفایل ندارند، بیو ندارند، اسامی و آیدی های آنها متشکله از حروف و اعداد بی معنی است و همچنین اینکه آنها هیچ نوع فعالیت و تعاملی در اینستاگرام ندارند، به همین جهت این فالوور ها به سرعت توسط اینستاگرام شناسایی میشوند و حساب آنها حذف میشود و اینستاگرام هم از روی وجود تعداد زیاد این نوع فالوور ها در پیج شما متوجه خریدتان میشود در نتیجه یا پیجتان را محدود میکند و یا دیسیبل!

همین طور گفتنی است وجود این نوع فالوور ها در تعداد زیاد به نسبت فالوور های واقعی باعث می شود که خرید شما حتی برای کاربران اینستاگرام هم آشکار شود و اینگونه شما نه تنها هیچ سودی از این فالوور ها به دست نمی آورید بلکه اعتبار شما نزد کاربران واقعی هم خدشه دار می شود!

توصیه می شود از این نوع فالوور های ارزان فقط در هنگامی استفاده کنید که تعداد بسیار بالایی فالوور واقعی دارید، در این موقع با خرید تعدادی حدود یک دهم یا کمتر تعداد فالوور های واقعی خود فالوور ارزان خریداری کنید تا (فالوور های ارزان) در بین کاربران واقعی پیجتان گم شوند و همچنین در هزینه های خودتان صرفه جویی کنید.

بنابراین در حالت کلی بهتر است اگر شرایط مالیتان یاری میکند، کمیت را به کیفیت ارجحیت ندهید و تعداد فالوور های کمتر ولی با کیفیت تر خریداری کنید! همچنین بایستی هنگام خرید فالوور، سعی کنید فالوور های هدف مند خریداری کنید، برای مثال اگر شما پیج فروش لوازم آرایشی داشته باشید، وجود تعداد زیادی فالوور مرد در آن پیج، چندان چهره ی جالبی نخواهد داشت!

پس قبل از خرید فالوور، مخاطبان هدف خود را مشخص کنید و سایتی را انتخاب کنید (به تازگی این ویژگی به برخی از سرویس های سایت های معتبر اضافه شده) که به شما امکان می‌دهد فالوورهایی را با توجه به علاقه‌مندی‌ها، جنسیت، موقعیت مکانی و سایر معیارها خریداری کنید.

3) خرید تعداد زیادی فالوور به طور ناگهانی:

اگر تعداد فالوورهای خود را به طور ناگهانی و به مقدار قابل توجهی افزایش دهید، ممکن است توجه اینستاگرام را جلب کنید تا اینستاگرام حساب شما را جریمه کند. برای افزایش فالوور به طور طبیعی، باید به تدریج و در طول زمان فالوور خریداری کنید.

تعداد فالوورها را به تدریج و در طول زمان افزایش دهید. به عنوان مثال، می‌توانید در تعداد کم و با فاصله ی زمانی فالوور های مد نظر خود را خریداری کنید.

نکاتی برای خرید فالوور اینستاگرام:

قبل از خرید فالوور، تحقیقات خود را انجام دهید و از معتبر بودن سایت فروشنده اطمینان حاصل کنید.

به دنبال فالوورهای واقعی و مرتبط با محتوای خود باشید.

تعداد فالوورها را به تدریج و در طول زمان افزایش دهید.

علاوه بر خرید فالوور، بر روی تولید محتوای باکیفیت و جذب فالوور واقعی تمرکز کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید از مزایای خرید فالوور اینستاگرام بدون به خطر انداختن حساب خود و هدر رفتن پولتان استفاده کنید.

سایت خرید فالوور ایرانی با ارائه فالوورهای واقعی و فعال، به شما کمک می‌کند تا به طور امن و موثر تعداد دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام:

افزایش اعتبار: با افزایش تعداد فالوورها، صفحه‌ی شما معتبرتر به نظر می‌رسد.

جذب فالوور واقعی: فالوورهای بیشتر، افراد بیشتری را به دنبال کردن شما جذب می‌کنند.

افزایش تعامل: با افزایش تعداد فالوورها، تعامل (لایک، کامنت) در صفحه‌ی شما افزایش می‌یابد.

بهبود رتبه در جستجو: با افزایش تعداد فالوورها، رتبه‌ی صفحه‌ی شما در جستجوی اینستاگرام ارتقا می‌یابد.

فرصت‌های بیشتر: با افزایش فالوورها، فرصت‌های بیشتری برای تبلیغات و کسب درآمد خواهید داشت.